Željko Mitrović izgubio na sudu od Dragana Đilasa

Prvi osnovni sud u Beogradu presudio je da je Željko Mitrović, vlasnik TV Pink, kriv za laži i uvrede koje je, u jednom od svojih brojnih „otvorenih pisama“, izneo na račun Dragana Đilasa, lidera Stranke slobode i pravde.

Kako se navodi u saopštenju Stranke slobode i pravde, Mitrović je u oktobru 2017. godine u otvorenom pismu  naslovljenom sa „Dragi Điki“, izneo niz laži, tvrdeći da je Đilas „pljačkao grad i državu, svaku familiju i pojedinca ponaosob, nameštao tendere i krao građane na izgradnji mostova“, i to emitovao puna tri dana u raznim terminima na svojoj televiziji. Sud je ove navode, kao i navode da je Đilas „hapsio lekare“, ocenio kao netačne i uvredljive i presudio Mitroviću da plati 200.000 dinara. Izvor:dnevno

Predsednik SSP Dragan Đilas izjavio je da je ovo već treći sudski postupak protiv Željka Mitrovića koji je dobio, ali da to nije sprečilo vlasnika TV Pink da nastavi sa iznošenjem neistina i uvreda.

Loading...

„On plati hiljadu-dve evra i nastavi da i dalje o meni laže milione građana. Podnosiću i ubuduće tužbe, ali javno postavljam pitanje da li su kazne koje sud određuje adekvatne kad se vidi da nemaju nikakav uticaj i da se iste stvari ponavljaju. Ista je situacija i sa lažima koje izgovaraju Vučići, Vesići, Informeri i Srpski telegrafi… Svi plate ove, za njih simbolične iznose, i nastave sa lažima. Pitanje je dokle”, istakao je Đilas.

Novac od odštete Đilas će, kako je saopštila njegova stranka, uplatiti u humanitarne svrhe.

Post Author: Kragujevčani

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *