FEJSBUK UVODI NAJVEĆU PROMENU U SVOJOJ ISTORIJI: Ubuduće ćemo CEO DAN DA BUDEMO ZAKUCANI ZA FB

Facebook je, kako bi privukao gledaoce na Watch, spreman da privuče velike medijske kompanije da svoj sadržaj stave na Facebook, a spremni su i da im plate ljudima koji bi pravili originalan sadržaj.

IIme nove Facebookove „igračke“ zove se Facebook Watch, i promeniće način na koji funkcioniše internet.

Facebook ima dve milijarde korisnika, i najveći izazov kompanije je da ih, umesto 50 minuta koliko sada prosečno provode na ovoj mreži, nateraju da po ceo dan „bleje“ na Fejsu.

Loading...

U sredu je predstavljeno i rešenje za ovaj „problem“: zove se Facebook Watch.

 

Reč je o Facebookovom pokušaju da uđu na video tržište, i u trku sa Netflixom, Amazonom, Huluom, YouTubeom (Googleom), Appleom, Sonyjem i drugim gospodarima video sadržaja.

 

Na Facebook Watchu će se uskoro pojaviti gomila originalnog sadržaja koji će proizvoditi BuzzFeed, Tastemade, Hearst, Mashable i drugi.

Računica Facebooka je jednostavna – što mi više vremena provodimo na Fejsu, to oni više zarađuju, a ništa čoveka neće zadržati duže nego video sadržaj.

 

Ovaj potez je i iznuđen – porastom broja i kvaliteta video-platformi, ljudi su počeli sve manje vremena da provode na Facebooku. Što se direktno odrazilo na profit kompanije.

Izvor: espreso

Post Author: Kragujevčani

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *