DAJU 100.000 DOLARA DA NAĐU LJUBAV Elitna agencija spaja USAMLJENE MILIJARDERE i organizuje sastanke „naslepo“ u avionima

Ako ste mislili da bogati i slavni nemaju problema prilikom izbora životnih partnera, kao i da ne koriste posrednike za te potrebe, prevarili ste se.

FOTO: SHUTTERSTOCK

Meirid Moloj je globalni direktor elitne agencije Berkli Internacional koja se bavi posredovanjem i pronalaskom srodnih duša – onih sa malo dubljim džepom.

U razgovoru sa novinarima portala „Biusiness insider“ ona je otkrila kako agencija funkcioniše, kakve prohteve imaju klijenti, kao i koja je cena njihovih usluga.

Loading...
FOTO: PROFIMEDIA

Cene do 100.000 funti

Kaže da njihov cenovnik ide od 15.000 do 100.000 funti, ali da ta cena uključuje i neke specijalne akcije usled specifičnih zahteva klijenata.

FOTO: PROFIMEDIA      

Navela je takođe da agencija ne može da prodaje nikome pravu ljubav, kao i da je dosta toga u staloženosti klijenata.

Sastanci u privatnim avionima

Ova agencija postoji već 15 godina i ima ekspoziture u više gradova sveta, od Evrope do Amerike.

Kako kaže, njihovi klijenti su željni toplih razgovora uz čašu vina pošto su umorni od raznih aplikacija i internet upoznavanja.

Naši klijenti putuju sa kraja na kraj sveta u nameri da se upoznaju sa nekime, sve rade samo da bi pronašli ljubav. Jedan od njih je u stanju da sedne u avion i da leti na relaciji London – Pariz samo da bi sa partnerom večerao na nebu, rekla je ona.

 

Zbog sve dužeg ljudskog života, ljudi se kasnije odlučuju na brak i roditeljstvo, tako da neke od njenih klijentkinja zamrzavaju svoje jajne ćelije sa 40 godina, dok sa druge strane muškarci koji pređu šestu deceniju sve lakše pronalaze 30-to godišnjakinje koje žele da izađu sa njima.

Čudni zahtevi 

Kako kaže, klijenti su joj mahom izvršni direktori srednjih godina. Najmlađi korisnik usluga agencije ima 19 godina, a troškove podmiruje njen otac.

FOTO: PROFIMEDIA    

Na pitanje sa kakvim zahtevima se sreću, ona navodi da na listi ima svega, od toga da voli šetnje po parku, preko jahanja konja, pozorišta, pa do toga da voli putovanja i umetnost. Ipak, kaže da se ponekada susreću sa veoma čudnim zahtevima koji zahtevaju određeno geografsko poreklo, veru, kulturu i stepen obrazovanja, a često i da osoba poseduje određeni kulturalni miks.

Jednoj od naših klijentkinja porodica želi da pronađe muža koji je Indijansko-Američkog porekla, da pohađa Harvard i da je iz San Franciska, kazala je Malojeva, dodajući da su obično roditelji ti koji imaju čudne zahteve, ali i koji plaćaju račun.

Izvor: Business Insider , S.R. – Blic

Post Author: Kragujevčani

Loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *