Amerikanci preneli Dejanovu viziju modernog Yuga

Spread the love

„Naš“, zapravo naš dizajner Dejan Hristov je poslao svoje animirane zamisli o modernom Yugu na adresu američkog specijalizovanog medija Carscoops, pa smo tako, da bismo se upoznali s radom našeg čoveka, morali prebaciti preko Atlantskog okeana, makar virtuelno.

Kako bilo, Hristov je „na papir“ preneo svoju zamisao izgleda savremenog Yuga, i u tome, kako Amerikanci naglašavaju, nije imao pomoć (inače nepostojeće) kompanije. Ne treba im zameriti na bezrazložnoj opširnosti, jer ne znaju ljudi iz Amerike da kod nas domaća lica ne mogu da računaju na pomoć države, izuzev ako nisu deo iste garniture koja državu doživljava kao svoje preduzeće.

Sto puta smo do sada pisali o Yugu i njegovoj američkoj avanturi gde se kao vid esencijalnog prevoza prodavao po početnoj ceni od 3.990 dolara. I sami autori ovog članka ocenjuju da je naš mališan posedovao neku „čudnu“ notu neodoljivosti, stičući i kultni status uprkos propasti fabrike u Kragujevcu, pa i uvoznika Yuga u Ameriku.

Iako je iz Severne Makedonije, Hristova smo prisvojili kao što je očigledno i on u srce pustio našeg Yuga kog je doneo u formi modernog heča pogonjenog električnim motorom. Kao što možete i videti na priloženim slikama, Hrisotv se očigledno u svom radu oslonio na originalnu verziju, ne želeći da prekine prepoznatljivu stilsku nit, s puno detalja kojima se odaje počast onovremenskom Yugu.

Novitet bi prema Dejanovom viđenju i dalje posedovao haubu koja bi se u padajućem tonu spuštala ka nosu vozila, tu bi bila i široka maska hladnjaka u koju bi bili uglavljeni farovi na suprotnim polovima. Vidimo i vodoravnu horizontalnu liniju, kao i sportske blatobrane s izraženim mišićavim lukovima iznad točkova, aerodinamičke dodatke na branicima i suknjicu po bokovima, A stubove u crnoj nijansi, tananiju LED rasvetu napred i nazad, kao i prepoznatljivu stražnjicu. Kažemo, odmah smo prepoznali genetiku Yuga!

Krajnje simpatično je i to što je naš Severni Makedonac izabrao da na renderima u pozadini budu spomen obeležja iz bivše Jugoslavije, pa ćemo videti građevine tog tipa iz Kragujevca, Ostre, Ilirske Bistrice, Kolašina, Kruševa, Maribora, Skopja, Nikšića, Beograda…

Bilo bi divno kada bi se reinkarnacija Yuga uopšte pojavila, što nije toliko neizvodljivo u tehničkom smislu, i kada bi se naš Šumadinac na tržištu postavio protiv električnih superminija s oznakama: Peugeot e-208, Opel Corsa-e, Renault 5 ili Honda e, ali s cenom da je približan modelu Dacia Spring.

Dejan Hristov je pokazao da ima smisla i za ekonomiju, a i da je jugo-nostalgičar. Čovek je predložio i da se kontaktira Mate Rimaci iz Hrvatske kako bi se organizovao ceo proizvodni lanac, a koji bi opet objedinio preduzeća iz različitih delova nekadašnje Jugoslavije. Proizvodnju bi mogli da podrže svojom ekspertizom i neki od etabliranih proizvođača (zašto ne i oni koji su već u sazvežđu uticaja pomenutog Hrvata), dok bi se masovno koristili resursi iz Srbije.

Da ponovimo dragi Dejane, gde nema ličnog interesa vladajuće braće, u Srbiji nema ni posla…

Svakako, hvala što misliš na nas!

AutoRepublika

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *